youtubelover

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Guinness World Records!!!

Av You Tube - 14 september 2013 12:30

Jag vet att jag är super sen med detta, jag vet också att jag inte uppdaterat bloggen på lääänge!

Ledsen för det   


Men i alla fall! Har ni hört att Felix (pewdiepie) har fått ett record!!! Kan ni gissa vilket?!   

JO! INGET MINDRE ÄN "MOST SUBSCRIBED YOUTUBER" (som jag kallar det...)   


*dör*


 

Suddig bild, vet det   

Men GAAAAAHHH!!!!!! DÖÖÖÖÖR, de e såååååå.................. coolt? kul? awesome?  


Jag antar att det var de ända för nu... så Adíos broshatschos  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av You Tube - 11 december 2013 20:21


Jag har inte haft tid... typ x) att skriva här på bloggen, men här kommer 2 i 1 inlägg        Först o främst så bara måste ni se YouTube rewind 2013, om ni inte redan gjort det, i slutet så är gamle gode pewds med ^^   Och sedan ville ...

Av You Tube - 10 augusti 2013 10:34

Ville bara berätta för er om CrazyShootin på YouTube!      En kille från Sverige som lägger upp videor på YouTube! Han spelar: Amnesia (min personliga favorit). Där "trollar" han monsterna i Amnesia! Riktigt roligt! Rekommenderas      Mine...

Av You Tube - 7 augusti 2013 14:46


Hej o välkommen till min blogg!    Här kommer ni se en massa saker om YouTube men även mycket mer, hope u like it    T.ex som veckans YouTube klipp/youtuber    Sorry för svengelskan förresten, men det e sån jag är      Här är ett collage ja...

Presentation


Heej! c:
Är en levande varelse från Göteborg!
Welcome to my blog!
Här kommer jag skriva om youtube, men även om mitt liv, hope u like my blog :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards